مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-09سياسي

ایسنا؛ رسانه ای مورد اعتماد در بیان دستاوردهای آموزشی 


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر نقش رسانه در اعتمادسازی، گفت: خبرگزاری ایسنا رسانه ای مورد اعتماد در بیان دستاوردهای آموزشی است.

  - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تاکید بر نقش رسانه در اعتمادسازی، گفت: خبرگزاری ایسنا رسانه ای مورد اعتماد در بیان دستاوردهای آموزشی است.

  سیدعلیرضا موسوی نژاد، امروز چهارشنبه 18 مرداد در بازدید از خبرگزاری ایسنا به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران، با شناخت صحیح نیازهای جامعه و انعکاس گزارش های مردمی و امیدآفرین دولت باعث رفع ابهامات و افزایش اعتماد عمومی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه نقش و مسئولیت خبرنگاران در شرایط فعلی، بسیار سنگین تر از گذشته است، افزود: خبرگزاری ایسنا در طول سال با تلاش بی وقفه خود در راستای نشر علمی اخبار به بیان دستاوردها و خدمات نظام تعلیم و تربیت پرداخته و همواره یار و یاور نظام تربیتی استان است.

سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این دیدار بر آمادگی کامل مجموعه جهاددانشگاهی و خبرگزاری ایسنا برای بیان دستاوردهای آموزشی تاکید کرد.

سپیده قلندری اسفدن، سردبیر ایسنا و مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز گفت: خبرگزاری ایسنا آمادگی دارد تا با ارائه اخبار مفید و امیدبخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا؛ رسانه ای مورد اعتماد در بیان دستاوردهای آموزشی 

ایسنا؛ رسانه ای مورد اعتماد در بیان دستاوردهای آموزشی